Chcę wymienić lub zwrócić zamówiony towar. Co zrobić?
- Jak prawidłowo dobrać rozmiar?
- Płatości - sposób zapłaty
- Reklamacje i zwroty
- Termin realizacji (wysyłki) zamówień
- Jak Kupować?
- Zakupy bez rejstracji konta !
- Chcę wymienić lub zwrócić zamówiony towar. Co zrobić?
- Rabaty stosowane w sklepie www.wiekszyrozmiar.pl
- Usługa Skracania Spodni
- Przydatne Linki
- Prawo do odstąpienia od Umowy (zwroty)
- Smile - darmowa dostawa do paczkomatu
Chcę wymienić lub zwrócić zamówiony towar. Co zrobić?
Jeśli pomyliliśmy się w rozmiarze i chcemy inny to nie ma z tym żadnego problemu. Proszę o postępowanie z instrukcjami zawartymi poniżej. Możemy wymienić towar na inny przedmiot, rozliczając różnicę.
Po odesłaniu paczki proszę zrobić kolejny zakup właściwych rzeczy. Proszę za nie nie płacić. W tym celu proszę wybrać: zapłatę przed wysyłką, następnie zwykły przelew na konto (na dole strony). Jak paczka do nas dotrze przeksięgujemy opłatę na nową paczkę. Nadpłatę zwrócimy, jeśli będzie niedopłata poprosimy o dopłatę.
WYMIANA NA KOSZT SKLEPU !!!
Dla Państwa wygody i zmniejszenia stresu związanego z ryzykiem niewłaściwego doboru rozmiaru bierzemy na siebie koszt wymiany na inny rozmiar. Warunkiem koniecznym, aby skorzystać z takiej wymiany jest założenie konta w sklepie. Nie jest to obowiązkowe, zawsze macie Państwo możliwość odesłania rzeczy na swój koszt. My wyślemy nową paczkę na koszt sklepu. Aby z tego skorzystać proszę podczas składania zamówienia założyć konto w sklepie. Jak dokonać zwrotu/wymiany?
Należy odesłać do nas zakupioną rzecz za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczkomatu Inpost wg.poniższej instrukcji:
- Klient naszego sklepu internetowego po zalogowaniu się do swojego konta w sklepie dodaje zwrot za pomocą panelu zwrotów, gdzie wybiera towary do zwrotu,
- W kolejnym kroku wybiera zwrot za pomocą "Przesyłek sklepu",
- Generuje dokument zwrotu wraz z etykietami adresowymi i drukuje je,
- Pakuje zwracane towary i udaje się do dowolnej placówki Poczty Polskiej, lub paczkomatu gdzie paczkę wraz ze stroną z etykietami przekazuje pracownikowi Poczty Polskiej. lub umieszczamy w paczkomacie. Gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg.
Najprościej jest skorzystać z narzędzi w kolumnie moje zamówienia - chcę zwrócić towar, chcę wymienić towar. Po ich kliknięciu i zalogowaniu się na swoje konto system poprowadzi przez proces automatycznie.
UWAGA!
Jeśli prześlecie Państwo paczkę bez żadnej informacji zwracamy pieniądze na saldo klient. Podczas robienia zwrotu w swoim panelu w sklepie proszę na końcu wydrukować dokument, podpisać go i dołączyć do zwracanego produktu. Proszę zadbać też o możliwość weryfikacji od kogo jest paczka. Wystarczy włożyć do środka odstąpienie od umowy. Zwroty niemożliwe do zidentyfikowania nie mogą być zrealizowane!
Jeśli Państwo nie zakładaliście konta to żaden problem. Proszę do nas odesłać towar w wygodny dla Państwa sposób wraz z paragonem lub dowodem zakupu. Opłacicie Państwo wysyłkę do nas (nie przyjmujemy przesyłek pobrani owych). My wysyłając nową przesyłkę płacimy za nią. W przypadku zwrotu prosimy aby dołączyć do przesyłki odstąpienie od umowy i numer konta do zwrotu.
Kontakt: odziez@wiekszyrozmiar.pl
Zwrot zamówienia przez Paczkomat:
Jeśli Państwu wygodnie, można zwrócić (na swój koszt) lub wymienić towar odsyłając poprzednie zamówienie na
paczkomat:
Paczkomat PMO02M
Słoneczna 1b, Pamiątkowo
Przy Cukiernio-Kawiarni Majka.
64-514 Pamiątkowo
Zwroty proszę kierować na adres:
F.H DUO Sławomir Badziński
ul. Baborowska 27
64-514 Pamiątkowo
te.602780341