Chcę wymienić lub zwrócić zamówiony towar. Co zrobić?

 Chcę wymienić lub zwrócić zamówiony towar. Co zrobić?



Jeśli pomyliliśmy się w rozmiarze i chcemy inny to nie ma z tym żadnego problemu. Proszę o postępowanie z instrukcjami zawartymi poniżej. Możemy wymienić towar na inny przedmiot, rozliczając różnicę.

 

Po odesłaniu paczki proszę zrobić kolejny zakup właściwych rzeczy. Proszę za nie nie płacić. W tym celu proszę wybrać: zapłatę przed wysyłką, następnie zwykły przelew na konto (na dole strony). Jak paczka do nas dotrze przeksięgujemy opłatę na nową paczkę. Nadpłatę zwrócimy, jeśli będzie niedopłata poprosimy o dopłatę.

 

WYMIANA NA KOSZT SKLEPU !!!

 

Dla Państwa wygody i zmniejszenia stresu związanego z ryzykiem niewłaściwego doboru rozmiaru bierzemy na siebie koszt wymiany na inny rozmiar. Warunkiem koniecznym, aby skorzystać z takiej wymiany jest założenie konta w sklepie. Nie jest to obowiązkowe, zawsze macie Państwo możliwość odesłania rzeczy na swój koszt. My wyślemy nową paczkę na koszt sklepu. Aby z tego skorzystać proszę podczas składania zamówienia założyć konto w sklepie. Jak dokonać zwrotu/wymiany?

Należy odesłać do nas zakupioną rzecz za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczkomatu Inpost wg.poniższej instrukcji:

  • Klient naszego sklepu internetowego po zalogowaniu się do swojego konta w sklepie dodaje zwrot za pomocą panelu zwrotów, gdzie wybiera towary do zwrotu,
  • W kolejnym kroku wybiera zwrot za pomocą "Przesyłek sklepu",
  • Generuje dokument zwrotu wraz z etykietami adresowymi i drukuje je,
  • Pakuje zwracane towary i udaje się do dowolnej placówki Poczty Polskiej, lub paczkomatu gdzie paczkę wraz ze stroną z etykietami przekazuje pracownikowi Poczty Polskiej. lub umieszczamy w paczkomacie. Gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg.

Najprościej jest skorzystać z narzędzi w kolumnie moje zamówienia - chcę zwrócić towar, chcę wymienić towar. Po ich kliknięciu i zalogowaniu się na swoje konto system poprowadzi przez proces automatycznie.

 

Jeśli Państwo nie zakładaliście konta to żaden problem. Proszę do nas odesłać towar w wygodny dla Państwa sposób wraz z paragonem lub dowodem zakupu. Opłacicie Państwo wysyłkę do nas (nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych). My wysyłając nową przesyłkę płacimy za nią. W przypadku zwrotu prosimy aby dołączyć do przesyłki odstąpienie od umowy i numer konta do zwrotu.

Kontakt: odziez@wiekszyrozmiar.pl

Zwrot zamówienia przez Paczkomat:

Jeśli Państwu wygodnie, można zwrócić (na swój koszt) lub wymienić towar odsyłając poprzednie zamówienie na

paczkomat:

PMO01M
Paczkomat
Nadawczy
Dworcowa 1
64-514 Pamiątkowo

 

 

Zwroty proszę kierować na adres:

F.H DUO Sławomir Badziński

ul. Baborowska 27

64-514 Pamiątkowo

te.602780341

 

 

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel